Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073909454/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt verkliga namn Neville Lundström
Vad är ditt discord namn? På discord heter jag (HANIME)#4028
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Axelsson och är född 2000. karaktären som jag använder är en vit man utan tatueringar på kroppen. Han har blå hudie Adidas tofflor och grå svarta jeans. Han har även på sig vita glass ögon och en svart vit hat . Han är en ungdom som har 70 000kr i banken men har ett mål att bli en miljardär och på samma gång vara en bra medborgare i serven. Nu äger han en blå Volvo som han köpt från en vän han nyss träffa för 30 000kr. Nu för tiden jobbar han för Postnord men försöker skaffa jobb inom mekonomen eller vianor .
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill nå upp till de målet jag har satt för mig själv. Jag vill också göra andra personers liv på serven mycket enklare som till exempel om det är en ny människa som behöver hjälp med vården så skulle jag gärna vilja hjälpa personen som senare förhoppningsvis hjälper en annan person som behöver hjälp. (Vill hjälpa till att göra Unive till en bättre RP server.)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att spela just denna serven är för att det är en svensk server som är mycket enklare för mig att prata med andra när jag behöver hjälp och hjälpa andra när de behöver hjälp. Jag gillar också serven för att man tar det seriöst på denna serven i jämförelse till andra svenska servers. Men det jag tycker är en av det mest viktigaste anledningar till att jag valde denna server är för att det finns bra och snälla personer mon tar det seriöst men är fortfarande snälla till de personer de träffar.
Hur hittade du Unive? Jag har hört mina kompisar i bakgrunden prata om spelet och blev intresserad i vad det var för spel och efter som att jag hade gta så testade jag spelet och det var roligare en vad jag trodde.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspelet är att hjälpa andra och se så det har det bra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli en miljardär men på samma gång kunna hjälpa andra i spelet.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive för att serven är på svenska och är enklare att prata med andra medborgare.
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt verkliga namn Neville Lundström
Vad är ditt discord namn? På discord heter jag (HANIME)#4028
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Axelsson och är född 2000. karaktären som jag använder är en vit man utan tatueringar på kroppen. Han har blå hudie Adidas tofflor och grå svarta jeans. Han har även på sig vita glass ögon och en svart vit hat . Han är en ungdom som har 70 000kr i banken men har ett mål att bli en miljardär och på samma gång vara en bra medborgare i serven. Nu äger han en blå Volvo som han köpt från en vän han nyss träffa för 30 000kr. Nu för tiden jobbar han för Postnord men försöker skaffa jobb inom mekonomen eller vianor .
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill nå upp till de målet jag har satt för mig själv. Jag vill också göra andra personers liv på serven mycket enklare som till exempel om det är en ny människa som behöver hjälp med vården så skulle jag gärna vilja hjälpa personen som senare förhoppningsvis hjälper en annan person som behöver hjälp. (Vill hjälpa till att göra Unive till en bättre RP server.)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att spela just denna serven är för att det är en svensk server som är mycket enklare för mig att prata med andra när jag behöver hjälp och hjälpa andra när de behöver hjälp. Jag gillar också serven för att man tar det seriöst på denna serven i jämförelse till andra svenska servers. Men det jag tycker är en av det mest viktigaste anledningar till att jag valde denna server är för att det finns bra och snälla personer mon tar det seriöst men är fortfarande snälla till de personer de träffar.
Hur hittade du Unive? Jag har hört mina kompisar i bakgrunden prata om spelet och blev intresserad i vad det var för spel och efter som att jag hade gta så testade jag spelet och det var roligare en vad jag trodde.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspelet är att hjälpa andra och se så det har det bra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli en miljardär men på samma gång kunna hjälpa andra i spelet.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive för att serven är på svenska och är enklare att prata med andra medborgare.