Nekad Axel346 | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

takeaxelz_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? !Axelツ#8340

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog ut pengar ur kassan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog ut pengar från kassan för att det var en dyr faktura på vianor sedan så mamma sa att jag behövde stänga på kvällen för det va skola dagen efter då så stängde jag av sen dagen efter märkte jag att mina roller var borta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt för att staffsen är nogranna och det är bra

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Behöver inte snacka om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske tagit ut pengarna på morgonen istället och betalat då istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ta ut pengar precis innan man ska betala eller så

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, Förlåt för att jag sa annat i support men jag ville bli unbannad för jag vill verkligen spela på denna fantastiska server! Ber om ursäkt det ska inte hända igen.

1 Stor faktura? Du kunde ha sagt till jobb ansvariga att de finns en stor faktura så skulle vi hantera de. 2 Hur kom de sig att fakturan kom när du blev chef??
3 Var fakturan på 200k plus??
4Du hade så otrevlig ton i support o ljög
Så vrf ska jag unbanna dig??

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka