Nekad Axel346 | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

takeaxelz_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? Axel346#8340

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när lovet komemr ta slut kommer jag att kunna spela mellan 13-23 men jag har innebandy ett par gånger i veckan men jag kommer vara så aktiv som är möjligt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad idag!

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt enligt mig är en som ser till att inga regler bryts och och ska hålla koll så att alla sköter sig och håller alla regler och ska hålla koll så att Rpn blir bättre och Roligare

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker jag förtjänar servervakt eftersom jag skulle säga att jag är väldigt seriös och relativt mogen. Jag själv tycker det är grunden till att kunna ta rätt beslut eftersom jag kan se saker utifrån väldigt många perspektiv och håll och på så sätt kan fatta rätt beslut. Men även vill jag ju bli servervakt för att jag uppskattar Unive väldigt mycket och jag tycker ni förtjänar betydligt mycket mer hjälp och därför känner jag att det är min tur att ta på mig jobbet. Men även vill jag själv det väldigt mycket för det underlättar mitt jobb väldigt mycket på Marja-Lisas som chef eftersom dagligen stöter jag på människor jag önskar jag kunde hjälpa och lära ut hur man gör rätt. Men även stöter jag på sjukt många lallare och folk som inte kan bete sig samt människor som bryter mot regler och därför är jag här och söker till servervakt för att dels kunna underlätta mina anställdas jobb väldigt mycket men också höja RP nivån enormt runt min omgivning. Jag söker till servervakt för allas bästa inte för att kunna ha mer makt och så vidare även tror jag att ja själv skulle lärt mig väldigt mycket på de och dagligen stöta på problem att lösa och lära mig nya saker så jag själv kan höja min RP nivå.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en person som rpar och håller koll så ingen bryter mot reglerna och är en vanlig person som kan svbanna folk eller kicka.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är T.ex at min vän (IRL, IC) Slåss om en kille och dom har en anledning att slåss så om killen då slår min vän medvetslös så kan jag inte Ressa min kompis för det blir både abuse och korruption för om min kompis hade gjort den andra kilen medvetslös och jag inte skulle ressa. det är korruption. Abuse är T.ex at du teleportar, no clipar dig i från ett scenario eller att u undviker scenariot med dina perms så är det "Perms abuse" abuse är T.ex att du dör i ett scenario t.ex du blir dödade, medvetlsös och sen ressar du dig själv när dom har gått då är det Abuse vilket är ett stort regelbrott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka