Nekad axel27 | Chef-jobb ansökan[Taxi bolaget][REAPER, Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

grundish

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? taxi bolaget

Vad heter du IRL? Axel

Vad heter du på discord? Axel27#1633

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade sen fick jag indraget och nu är jag tillbaka och då har jag spelat i ett halv år nu typ om man lägger till allt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla jobbet inom aktiviteten och anställa folk och sparka alla som är inaktiva och jag vill at taxin ska vara ett av dem största företagen inom alla och att det ska bli som polisen att alltid typ är minst 5 inne och jag vill skaffa något samarbete med olika företag tex rabatt koder och sånt och om jag blir chef kommer jag att vara inne och anställa folk så att det blir stort och jag kommer att försöka att tipsa alla mina vänner och ta intejuv alla dager i en vecka så att jag kan anställa folk och om man är inaktiv kommer dem få sparken för det funkar inte att man är inaktiv och bara är taxi för pengarna och jag vill öka rp inom taxin och vill inte se eller höra att någon är otrevlig för det hör inte hemma oss taxin för att vi ska vara trevliga så att folk vill åka taxi och jag har redan hört att det är många som vill vara taxi så jag kommer direkt att ta interjuver för alla och vill inte att någon är rasist för då får dem sparken direkt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? tyvärr har jag ingen erfarenhet inom jobbet men det är för att ingen har tagit intervju med mig och det är en grej som jag ska ändra så att folk kan bli taxi om dem vill men jag har varit polis och då har man kört mycket bil och varit under stress och behövt vara trevlig och sånt jag är väldigt ledsen att jag inte kunnat vara taxi men jag vill inte att någon annan ska tjäna den känslan jag har för den är inte nice och alla ska kunna bli taxi

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer var inne 5-7 dgr i veckan första veckan kommer jag vara aktiv varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja men jag skulle bli ledsen och inte tyckt att det var lika roligt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka