Nekad axel27 | Chef-jobb ansökan [REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grundish

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? taxi bolaget

Vad heter du IRL? axel

Vad heter du på discord? Axel27#1633

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? några timmar nu men spela innan men fick indarget och då körde jag kanske typ ett halv år nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet genom att anställa flera för när ja är inne har jag aldrig sett någon inne och skaffa många trevliga personer inom jobbet och att alltid försöka att ha någon inne som taxi och sparka om det är någon som är taxi som aldrig är online som taxi och jag skulle gärna vilja se taxin som ett av dem största bolagen inom unive och om jag blir chef kommer jag direkt att ta intejuver och twt det så att folk kommer och tar intejuv och har redan en som vill ta intejuv och kommer försöka skaffa ett samarbete med polis och sjukvård att dem får rabatt ifall dem är det för att uppmuntra dem att fortsätta och om jag ser inaktivitet kommer jag först ge dem en varning för att sedan om dem inte lyssnar så sparkar jag dem för jag tycker inte att det funkar att ha ett jobb men aldrig vara i tjänst i det

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? nej tyvär för att inga tar intejuver så har jag aldrig kunna ta intejuv men har varit polis innan och söker mig nu till taxin för att få upp bolaget igen så att det blir ett av dem största och så att alla vill vara taxi

Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 gånger i veckan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag göra men det skulle bli tråkigare

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka