Accepterad axel242 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axel242

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985680908/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Östergren

Vad är ditt discord namn? DRIPNOOBEN2 / MobbyWheer#2180

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Felix Andersson och är 23 år gammal. Felix växte upp med sin mamma pappa och sin syster som han hade en bra relation med. Felix pappa och mamma var gifta men båda hade Sjösten som efternamn sedan innan så då köpte dom ett efternamn och det blev Andersson. Felix syster Ellen var lite äldre än Felix så det var alltid Ellen som små retades med Felix. Men en dag när Felix 22 så gick hans mamma bort dom blev rånade och rånarna sköt Felix mamma u huvudet. Felix fick en stor depression i ett halv år. Men nu har han gåt igenom det. Felix har ett stort bil intresse men han gillar bara Suvs. Felix vill jobba som bilförsäljare men om han inte kan det så kommer han jobba som postnord eller något annat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med en hög RP nivå och jag lallar inte när jag spelar RP och jag har ett Seriöst rpande och det är därför jag vill bli medlem kommer vilja hjälpa servern så den kan bli seriösare.. Jag tycker att jag är mogen nog!!!!! För att bli medlem... :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en växande och jätte bra server med många bra spelare med en jätte bra RP nivå kommer alltid spela på servern. Jag gillar Unive för det är en bra sammanhållning och mycket mer

Hur hittade du Unive? Cosmo_bt sa att det var den bästa servern så jag provade...

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha en bra RP nivå Spela seriöst och göra servern Bättre och roligare och hjälpa folk !!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill Göra staden tryggare och försöka göra servern bättre och ha det roligt..

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!! Spelar bara på Unive.. Har aldrig spelat på en annan server..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka