Nekad axel242 | Medlem ansökning [Alle17]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axel242

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985680908/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Östergren

Vad är ditt discord namn? DRIPNOOBEN2#2180

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Felix Andersson är från Sverige och är 22 år gammal. Har en pappa som är 76 år och en storasyster som är 24 som han har en jätte bra relation med. Felix har ett riktigt stort bil intresse. Felix jobbar just nu på Postnord men har en dröm om att bli Ambulans Felix har B-C-A körkort. Felix bor just nu på motellet i rum 18. Felix gillar att åka bil på fritiden och hänga med kompisar dom brukar kolla på fotboll eller hockey hans favorit lag är HV71. För ett halv år sedan var Felix i en stor depression efter hans mammas död. Felix gillar inte när man skämtar om (DIN MAMMA) för det gör Felix att börja tänka på sin mamma som är död. Felix har en jätte snygg frisyr men när han går fram till folk och frågar om saker då brukar dom göra narr av hans frisyr det gör Felix skit arg. Felix vill inte berätta hur hans mamma dog men det ända han säger är (Pistol mot huvudet) som en ledtråd. Felix brinner för att hjälpa folk så att dom inte hamnar i situationen som Felix var med för och det är därför han vill jobba som Ambulans. Felix gillar att jobba riktigt hårt. Felix är riktigt snäll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem efter som jag tycker att jag har bra RP nivå och för jag tycker att Unive är en seriös RP server med många seriösa spelare som har en riktig bra RP nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är servern jag har haft roligast på. Kommer alltid spela på den som det ser ut just nu..

Hur hittade du Unive? Cosmo_bt sa att det var den bästa servern så jag provade och han hade rätt..:) :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha ett seriöst RP och ha kul och fram för allt försöka få jobb som Ambulans.. och hålla på med bilar.. Kunna ge tips och det bästa jag vet är att hjälpa folk med saker som jag kan...

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta nya vänner och försöka bli Ambulans där jag kan mycket om yrket och ha en bra RP nivå.. Brukar kolla på streamers som är sjukvårdare och det ser jätte roligt ut..

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!! Spelar bara på Unive.. Har aldrig spelat på en annan server..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka