axel242
Icke Medlem
- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985680908/
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Östergren
Vad är ditt discord namn? DRIPNOOBEN2#2180
Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2021
Berätta om din karaktär. Felix Andersson är från Sverige och är 22 år gammal. Han har en familj som består av en pappa och en storasyster som han har en bra relation med. Felix bor på motellet och har en dröm att köpa ett eget hus som är stort med garage. Felix mamma gick bort för ett halv år sedan de ledde till en stor depression för Felix. Felix vill inte prata om vad som hände med hans mamma men han ger en ledtråd som är (Pistol mot huvudet). Felix trodde att han hade allt men Felix började tänka på bilar och att han har en sjuans att bli sjukvårdare. Innan Felix mammas död hade han A1-B-C körkort. Felix gillar inte när man skämtar om (DIN MAMMA) det gör Felix att börja tänka på sin mamma som inte lever. Felix fick jobb på postnord och tjänade mycket pengar så han kunde köpa en bil och en motor cykel och kunna betala räntan. Ibland brukar han ta med några kompisar hem efter jobbet och då brukar dom kolla hockey eller fotboll. Felix brinner för att hjälpa folk som behöver hjälp och det är därför Felix vill bli sjukvårdare han kan mycket om yrke. Felix gillar att jobba hårt och han jobbar 80%
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har en hög RP nivå. Jag vill hjälpa folk för det är jag riktigt bra på. Jag vill bli Medlem efter som att jag vill följa min karaktär på hans resa. Jag vill använd blocket för det kommer hjälpa min karaktär att lyckas på fritiden om han ska sälja bilar eller hus.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en växande och jätte bra server med många bra spelare med en jätte bra RP nivå kommer alltid spela på servern!! Jag gillar när man tar det seriöst. Unive är en server för mig.
Hur hittade du Unive? Hittade Cosmo_bt på Tiktok och hans sa att Unive är den bästa servern just nu och han hade rätt!!!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill bli Sjukvårdare och kunna hjälpa folk när dom behöver hjälp. jag har En Hög RP nivå. Vill kunna köpa ett hus och bilar. Skaffa nya vänner och ha det roligt..
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill göra servern Ännu Roligare och Jag vil bli sjukvårdare och kunna köpa bilar och hus. jag har alltid velat bli sjukvårdare För man räddar liv på folk och för att det är mycket press!!! Hjälpa folk är jätte roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! jag har alltid spelat på Unive. Kommer alltid att spela på den
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Östergren
Vad är ditt discord namn? DRIPNOOBEN2#2180
Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2021
Berätta om din karaktär. Felix Andersson är från Sverige och är 22 år gammal. Han har en familj som består av en pappa och en storasyster som han har en bra relation med. Felix bor på motellet och har en dröm att köpa ett eget hus som är stort med garage. Felix mamma gick bort för ett halv år sedan de ledde till en stor depression för Felix. Felix vill inte prata om vad som hände med hans mamma men han ger en ledtråd som är (Pistol mot huvudet). Felix trodde att han hade allt men Felix började tänka på bilar och att han har en sjuans att bli sjukvårdare. Innan Felix mammas död hade han A1-B-C körkort. Felix gillar inte när man skämtar om (DIN MAMMA) det gör Felix att börja tänka på sin mamma som inte lever. Felix fick jobb på postnord och tjänade mycket pengar så han kunde köpa en bil och en motor cykel och kunna betala räntan. Ibland brukar han ta med några kompisar hem efter jobbet och då brukar dom kolla hockey eller fotboll. Felix brinner för att hjälpa folk som behöver hjälp och det är därför Felix vill bli sjukvårdare han kan mycket om yrke. Felix gillar att jobba hårt och han jobbar 80%
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har en hög RP nivå. Jag vill hjälpa folk för det är jag riktigt bra på. Jag vill bli Medlem efter som att jag vill följa min karaktär på hans resa. Jag vill använd blocket för det kommer hjälpa min karaktär att lyckas på fritiden om han ska sälja bilar eller hus.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en växande och jätte bra server med många bra spelare med en jätte bra RP nivå kommer alltid spela på servern!! Jag gillar när man tar det seriöst. Unive är en server för mig.
Hur hittade du Unive? Hittade Cosmo_bt på Tiktok och hans sa att Unive är den bästa servern just nu och han hade rätt!!!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill bli Sjukvårdare och kunna hjälpa folk när dom behöver hjälp. jag har En Hög RP nivå. Vill kunna köpa ett hus och bilar. Skaffa nya vänner och ha det roligt..
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill göra servern Ännu Roligare och Jag vil bli sjukvårdare och kunna köpa bilar och hus. jag har alltid velat bli sjukvårdare För man räddar liv på folk och för att det är mycket press!!! Hjälpa folk är jätte roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! jag har alltid spelat på Unive. Kommer alltid att spela på den