Accepterad Axel15 | Medlem ansökning [SvampBob] | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axel15

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168486789/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Axel15#6924

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik Sjölander och han är 32 år och ska fylla 33. När Patrik var liten så hade han inte det så bra då hans föräldrar bråkade väldigt mycket. Detta ledde till att han blev mobbad mycket i skolan för vem han var. Han var väldigt snäll inombords men han visade bara hans deprimerande. Han hade nästan inga vänner och han tyckte att hans liv var hopplöst. Senare i högstadiet började han hänga i fel umgänge och började dricka och röka i tidig ålder. Hans föräldrar brydde sig inte och låt han försätta då de gjorde samma sak. Patrik blev en mer sämre person då han ville imponera på sina äldre kompisar. Under den tiden så sket Patrik i skolan och skolkade nästan hela tiden. Detta ledde till att han fick riktigt dåliga betyg och tillslut blev han avstängd. När han var 18 så hängde han fortfarande med samma grabbar och livet ligger på samma nivå för han. En lördag då Patrik hängde med sina vänner då de ville göra något riktigt kriminellt. Alla gick med på att råna en smycke butik och var väldigt uppspeedade. De planerade detta i ungefär en vecka tills den dagen de skulle göra det. Alla var redo och satte igång, gruppen tog först en kofot och slog i sönder dörren. Larmet gick och det gick mycket snabbare eftersom deras adrenalin steg, de sprang in och slog i sönder alla glas som fanns och snabbt la alla smycken i flertals påsar. Medan de gjorde det så hörde de ett ljud man aldrig vill höra. Polissirener. De snabba sig ut och men då helt plötsligt så snubblade Patrik på en sten och låg där medvetslöst. Han vaknade upp i en fängelse cell. Det visade sig att han dömdes till 14 års fängelse för några olika brott. Patrik blev förkrossad. Tiden gick och det var bara en dag kvar tills han blev fri, han blev så glad så han bad en livvakt att få ringa hans föräldrar för att han ville få höra deras röster eftersom han hade saknat dem. När han ringde sin mammas nummer så fick han ett samtal som skulle förändra hans liv för alltid. Det var hans mammas syster som svarade i telefonen och sa till Patrik att hans både mamma och pappa tog sina liv. Patrik tappade mobilen och skrek medan tårarna rann. Patrik frågade varför de tog sina liv och det visade sig att hans mamma tog sitt liv eftersom hon inte mådde bra och att Patrik hamna i fängelse och hans pappa tog sitt liv eftersom han inte orkade mer och inte hade någon kärlek i sig. Den natten kunde Patrik inte sova , tiden gick inte snabbt men tillslut så blev det morgon och Patrik blev utsläppt. Nu har han bestämt sig att fixa allt till rätta och vara den snälla Patrik för att göra hans föräldrar stolta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem på Unive för att denna server har många seriösa och mogna folk som gör så att det blir roligt och ger mig väldigt mycket motivation till att spela på just denna aktiva server. Jag är väldigt aktiv och spelar mycket om jag behöver så att jag kan utveckla mitt rp. Jag vill också hjälpa och bidra så att fler vill spela på unive och det gör jag genom att följa regler och vara så social som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag hör väldigt mycket av denna server som väldigt många spelar på och jag vill bli en del utav den eftersom att den är populär och aktiv.

Hur hittade du Unive? Jag har fått höra av flertal kompisar att detta är den bästa och aktiva servern man kan vara på. Jag har hört detta när jag har varit med dem på till exempel på fritiden och i skolan. Jag helt plötsligt verkade bli mycket intresserad och spela på just denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att sprida glädje, få min drömbil men för att uppfylla detta så ska man följa alla regler, vara snäll och utveckla mitt rp. Jag vill också äga en bilfirma som tillexempel Saras.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att får ett jobb som jag tycker är roligt inom bilfirman som hjälper mig få min drömbil. Jag vill också prata med olika folk och försöka vara allmänt social som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej eftersom nu för tillfället tycker jag att denna servern är bäst.

Tillbaka