Nekad Axel15 | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axel15

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168486789/

Ditt Hex-ID: 11000014803fd85

Vad är din discord tagg? Axel#6924

Vem var det som bannade dig? SCOTT.S

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade snacka ooc ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit skadad innan så att jag bestämde mig för att springa till sjukhuset. Jag blev vårdad och sedan skulle gå ut. Men i sjukhuset så skulle jag kolla hur mycket pengar jag hade så att jag stannade precis brevid en person. Jag märkte att min mobil var borta och blev upprörd, sedan kom det två killar som bara hasslade med mig, klagade på allt jag gjorde och frågade varför jag taffsade på den snubben. Så råkade jag säga att jag var i mitt inventory och att någon had estulit m,in mobil. De svarade bara: vad snackar denna killen om. Jag ville inte vara iblandad mer och bestämde mig för att dra där ifrån. En eller två minuter senare så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut jag som gjorde fel och kommer inte göra det igen. Jag har läst reglerna och förstår vad allt betyder, jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter jag sa det där så kom jag på att det var fel och sa istället att jag kände och kollade i min ficka men det var redan försent. Något annat jag kunde gjort annorlunda är att tänka innan jag säger något och vara säker på att jag inte gör något man inte får göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har nu lärt mig att inte snacka ooc ingame. Jag har desstutom bara spelat på denna servern i nästan 2 dagar nu och tycker att det verkar en bra och rolig server och ser fram emot att spela på den så snart som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka