Accepterad Axel1345 | Medlem ansökning [Volle] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel1345

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199447695209

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Leif öhman #2533

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2007

Berätta om din karaktär. ja min karaktär heter mohammed pungkula och är sedan lite en busig pojk hans barndom spelar rum i senegal dåhan väkser upp med sin bror som är vid namn abdi pungkula och han mor och far där ,moderns namn är fatou och en fader vid namn josef dom växer upp i ett relatift fattit område och de byggde prägeln på han och hans bror dom båda har jobbat väldigt hårt för han och hans familj och det blev en driv kraft för mohammed för att jobba hår och slita mycket för att hans familj ska få ett bra liv och kunna få det så bra som möjligt och som liten tog mohammed på sig jätte mycket ansvar över han och hans bror då han va den större brodern sedan så hjälpte de inte så mycket med morsans alkohåll beroende och av det så fick farsan så mycket ångset och så mycket jobb han jobbade på ett taxi bolag 7-9 timmar om dagen och om det inte var nog så fick han rollen hemma som att ta hand om hämet han skulle laga mat städa och hålla allt i shack och till slut så orkade inte bröderna med det längre och drog hemifrån och flyde landet dom hade länge tänckt på det och till sist blev det av dom snode en bått sent på natten dom tocg med dig mat och allt för att överleva i nästan 2 veckor efter 1/5 så stranas dom på en strand mitt i natten och då hade dom virat på havet och sedan hamnat i en ny stad vid namn unive och efter det har båda bröderna bott i staden abdi pungkula brorsan har tvärr valt den kriminella vägen och det finns en risk för mohammed att det blir samma väg men inget är skrivet i sten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ja då kommer vi till denna fråga vrf jag ska bli medlem på unive, jag har stora kunskaper inom rp och kan ha en hög rp samt en rolig rp och då blir det roligare för alla i ens närhet att rpa men det är inte allt jag sprider även en god och rolig aura jag sprider mycket positivitet och är rolig att ha och göra med så jag ska bli medlem på unive för att jag har goda kunskaper och en hög rp nivå och har en bra aura och sprider mycket positivitet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket högkvaletativ rp på många sätt en hög standard inget lall och framförallt en rolig rp för alla runt om kring mig ja så de kan jag bidra med alltså en rolig men serös rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inne bär att man kan spela för motparten och att båda parter ska ha kul när dom rpar jag brukar beskriva de på så sätt att man ger och man tar de är så och det ska också vara kul att rpa för båda parter

Hur hittade du Unive? vänner och twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka