Accepterad Axel132 | Ban överklagan [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel132

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? !Axelツ#8340

Vem var det som bannade dig? Casper

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en kille på motorcykel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från mitt gäng hus och skulle pimpa min bil och så åkte jag och på bron så mötte jag en på motorcykel och för mig så åkte jag förbi utan konstigheter men när jag såg på klipp så krashade ajg in i honom och ifall det hände för alla andra så ber jag om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt bann och förstår det men för mig så såg jag absolut inte det ber om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet vad jag ska tänka på och inte göra och göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Köra lite mer fösiktigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? köra försiktigare i trafiken

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Accepterad gör inte om dig och va lite försiktigare när du åker i "populära" ställen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka