Nekad axel123456 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axel123456

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AHMEDlMHED/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? maxx#5691

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Särström och hade en ganska normal uppväxt. Han bodde i en villa och hans familj ägde två bilar. Han var en lydig unge under sin barndom och vill bli polis eller kriminalvårdare då han ville hjälpa, skydda och förbättra samhället. När han gick i skolan så hade han inte så mycket vänner. Han hade två som var hans barndomskompis och hans hund. Hans hund dog lite efter att han hade flyttat ut till unive. När han flyttade till unive så jobbade han lite som postnord och ny försöker skaffa ett bättre jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på unive är för att jag är en seriös spelare som samtidigt ger social och rolig rp. Jag kommer att vara aktiv på servern med ett aktivt och bra jobb. Jag kommer att försöka att bli någon av dem jobben där man förbättrar ett samhälle då jag oftast spelat om kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös, rolig och social rp. Jag kommer att förbättra rpn så mycket så möjligt. Jag har 1200 timmar på fivem och har varit medlem på flertals servar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär lite med powergaming då man inte ska spela bara för makt och pengar då man inte bara ska vinna scenario så att andra också kan ha roligt och vinna scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive då min kompis tipsade om den för ungefär 2 års sen. Sen dess så har jag spelat då och då men har blivit bannad för stora misstag som jag ångrar nu. Men jag har förbättrat mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka