Nekad axel12341 | Medlem ansökning [Ambitionz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axel12341

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Axel320#4911

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Han heter Alex nilsson och han är en vanlig kille och han är född i Sverige och är 22 år gammal och han kommer från en svensk familj men alex hade det tuft i skolan och hans pappa drack jätte mycket alkohol för han hållde på me droger och hans mamma dog när han var typ bara några veckor och när alex papppa va full så brukade han slå alex Men allt ändrades när han börja gå på hög stadiet när han fick en vän som heter axel och båda gillar gammla bilar tex volovs och när han va 18 år så skaffa han körkortet . och på fritiden förutom och hålla på me bilar så gillar han och fiska och åka bil me kompisar.och han gillar att festa mycket med sina kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt stor och bra rp. Kommer sprida min RP till andra och vissa ett stort framsteg. Jag vill även utveckla min rp på just denna server. Jag har spelat på Unive tidigare och vill fortsätta så, jag vill även utveckla min

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska spela för att ha kul och inte för att vinna. Om han du spelar emot vinner ett scenario ska du spela med och
fortfarande ha kul. Så med andra ord ska du ha kul oavsett om du eller han vinner ett scenario

Hur hittade du Unive? min kompis tipsa mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka