Nekad Axel Olsson | Ban Överklagan [znapix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153880728/

Ditt Hex-ID: steam:110000147251e98

Vad är din discord tagg? Sprexo33#7501

Vem var det som bannade dig? znapix

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-12 220001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? folk riktade på mig utanför min bil men jag körde ändå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog med min bil vid ett garage och sen kommer el diablos och leker balla och riktar och säger ut ur bilen men jag hatar dom så det e helt sjukt och så är min bil skottsäker så jag körde iväg. Vadå som om jag inte hade kunnat gjort det i verkligheten med en skottsäker bil. Och dessutom 12 timmade dom mig dagen innan så jag vet inte vad deras jävla problem är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban men från mitt perspektiv var det en fel ban för jag hade en skottsäker bil och dom 12:ade mig dagen innan så dom borde inte göra någonting med mig precis efter direkt eller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några bans tyd krashqa utan att rp:a på skador och försnabbat processen av kokain men då var jag helt ny på rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väll kunnat stanna kvar men aldrig att jag tänker låta dom drängarna ta mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara rädd för vapen när man har skottsäker bil tydligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka