Accepterad Axel Olsson | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153880728/

Ditt Hex-ID: steam:110000147251e98

Vad är din discord tagg? Sprexo33#7501

Vem var det som bannade dig? neptune669

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-23 191749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag körde på en grabb. Av anledningen att han stog och varvade i 5 minuter i sträck och då tappade jag det och rammade honom. Vet att det är fel men jag är också en människa och kan bli arg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb alltså neptune stog och varvade med mercedesen som låter som fan och ingen där ville det och alla bad honom att sluta men nej då fortsatte han görta det sen slutade han men det var bara för att åka iväg och tanka bilen sen kom han tillbaka och började burna och varva igen och då tappade jag det och rammade honom vet att det är fel men jag orkar bara inte med dryga människor.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en fel och rätt ban. Det var en rätt ban för det är ju fel att vdm:a men samtidigt så provocerade han mig så alla hade nog tappat det och jag ör ingen människa som tar skit och låter det vara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad för inge rp på bil jkrsahar och försnabbat kokain process men det mesta var i mina tidigare dagar inom rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låtit han provocera och skitit i och bara åkt iväg men jag blev bara så arg så att jag körde in i honom vet att det var fel förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att även om någon är dryg ska jag inte göra regelbrott bara för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka