Nekad Axel Olsson | Ban Överklagan [R1lic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153880728/

Ditt Hex-ID: steam:110000147251e98

Vad är din discord tagg? Sprexo33#7501

Vem var det som bannade dig? R1lic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-28 183509.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tazade min kompis för han slog ner mig. Och då kände jag att jag var tvungen att taza han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några från klubben stog och snackade och helt plötsligt blev jag nerslagen och då blev jag sur så då tog jag min tazer som jag fick av en random och tazade han för att han skulle sluta slå mig så inte jag dog. Jag vet att man inte ska ha eller använda tazer som kriminell och det ber jag om ursäkt om men det var lite kul tyckte jag att taza han så han skulle sluta slå mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en ban som jag förstår varför jag fick den och det jag gjorde ska ej ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad för att inte rpa på skador men det har förbättrats nu rpar jag hela tiden på krasher och tar allt seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stått upp och varigt vuxen nog att inte ta illa upp och taza utan att bara säga stopp eller bara slå ner utan att taza.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra onödiga grepp som att använda tazer bara för att få en grabb att sluta slå mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, Du har 5 tidigare bans dem senaste 3 månaderna. Tycker du borde vänta ut din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka