Nekad Axel Olsson | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Sprexo33

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola sen brukar jag spela

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett halvår

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1137358080032657539/1144282175177494558/Skarmbild_2023-08-24_164712.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Om man ser någon göra fel och lalla runt så ska man kicka dom eller banna. Och sedan vill jag kunna underlätta för staff teamet genom att kunna revva folk om dom dör genom bugg eller något så dom slipper få 100 reports att folk har dött av bugg.

Varför vill du bli servervakt på servern? Så jag kan kicka folk eller banna folk som gör fel och för det som jag sa tidigare revva folk för bugg för att underlätta för staffteamet

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man under tex ett skott scenario revvar sig själv och börjar skjuta igen eller om man krockar med sin bil så dv:ar man den bara istället för att få hjälp av mekonomen som finns på servern av den anledningen att hjälpa folke med trasiga bilar

Nekad.
Anledning:
Du vart blackad i Juli efter blacklist så måste man vänta i 3 månader innan man ansöker till Servervakt

Du får ansöka igen i Oktober. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka