Nekad Axel Nilsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axel Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim högström

Vad är ditt discord namn? Lster#1556

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Nilsson. Han har lidit med toretts hela sin uppväxt utan att någon har vetat om det. Han har inte heller en normal röst eftersom ett av hans stämmband delades på mitten när han var liten. Alla har alltid trott att det han bara är otrevlig och ouppfostrad när han kallar sin farmor för jävla fittkärring. Så när han var liten fick han alltid höra att han var fel och att han var konstig. Tillslut började han också tro på det. Han gick ut mindre, han började stanna hemma från skolan för att han inte ville gå dit och bli mobbad av dem andra eleverna. Han har alltid levt i en ganska fattig familj som bara åker till sjukhuset om dem verkligen måste. Därför kollade dem aldrig upp vad som var problemet med lille axel. Under hela hans uppväxt från att han var 7-15 år gammal trodde han inte förtjänade att leva. Men vändpunkten i hans liv var när han var 16 och började tjäna pengar genom att fiska och sälja fisken. Då hade han efter några månader hade han tillräckligt med pengar för att kolla upp vad det var för fel på han. När han kom in på sjukhuset sa dem att det var toretts. Det förklarade allt i hela hans uppväxt. Men Han ville inte riktigt inte åka hem till sin familj som behandlar han illa pga hans sjukdom. Så ist tog han dem sista pengarna som han hade kvar från fisket och tog närmaste tåget till staden då. När han kom dit blev han så klart som han hade förväntat sig dåligt behandlad. Men nu hade lilla axel börjat se sin sjukdom som något kul. Han började också kunna använda den som en ursäkt att säga olämpliga saker i olämpliga situationer. Men efter han hade sovt på gatan i staden några dagar gick han och började jobba på postnord. Men nu söker Axel ett litet roligare jobb med mer i lön.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vet att jag kommer att kunna höja rp nivån på både servern och min egna rp. Jag kommer försöka höja rp i alla scenarion och se till att andra folk höjer sin rp nivå.
att spela för motpartnens vinst i ett scenario menas med att man ska spela för att den andra också ska vinna scenarion. Så om du hamnar i ett scenario och blir tagen av polisen så ska du inte hoppa support och säga att polisen gjorde fel och att dem ska släppa han utan istället ta ditt straff och gå vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man är i en konflikt eller i ett scenario ska man inte alltid bara försöka göra allt för att du ska vinna scenariot. Utan istället försöka hålla det på en hög rp nivå och kunna gå med på att motståndaren vinner i vissa scenarion. Så är det i verkligheten och så ska det också vara i fivem. Så man ska inte bara hoppa support bara för att du förlorade ett scenario utan acceptera din förlust och gå vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har många timmar spelade i fivem och har därför bra erfarenhet inom rollspel. Jag är bra på att hålla det på en hög rp nivå och ha scenarios som liknar verkligheten. Jag vet ofta vad man ska göra i olika scenarion för att hålla det på en hög nivå och därför tror jag att jag är bra för denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en glad och rolig kille som gillar att prata med nya människor. Jag går i fotboll och har 2 träningar i veckan men utöver det så har jag väldigt mycket fritid så jag kan vara vid datorn mycket. Anmäl

De har ju gått de nu
och förra ni neka var 1 timma innan 24 timmar så de va ju skönt gjort av er

Tillbaka