Nekad Axel Nilsson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim högström

Vad är ditt discord namn? Yalla#1556

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pung Svensson och kommer från Ukraina och Libanon. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så Pungs är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. Men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är droger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse var gäng, det var ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm var att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet jwagen, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det var att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tillräckligt bra enligt han lagkamrater så han slutade fast han älskade det. Men nu på senare dagar när han är hela 23 år gammal har han en gång för alla bestämt sig för att han ska ta tag i livet o istället för att göra brott så ska han bekämpa dom. Han vill helt enkelt bli högt uppsatt inom poliskåren och få en stadig lön så han kan flytta till ett lite finare område med mindre kriminallitet. Nu är det dags, nu ska han försöka vända sitt liv en gång för alla!!!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tror att jag kommer kunna bidra med att höja rp på servern. Jag tror också jag kommer kunna höja min egna rp och andras i olika scenarion. Jag ska försöka få rp att höjas i scenarion så att folk sköter sig och så att det blir så roligt men seriöst som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att jag inte alltid ska göra det som kommer gynna mig i ett scenario utan att tänka som om det vore en riktig situation. Alltså inte bara göra saker som är bra för mig utan också de andra i scenario. Så jag ska inte bara hoppa rätt in i support ifall jag förlorar ett scenario utan istället ta min förlust och gå vidare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har många timmar spelade i fivem och har därför bra erfarenhet inom rollspel. Jag är bra på att hålla det på en hög rp nivå och ha scenarios som liknar verkligheten. Jag vet ofta vad man ska göra i olika scenarion för att hålla det på en hög nivå och därför tror jag att jag är bra för denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en glad och rolig kille som gillar att prata med nya människor. Jag går i fotboll och har 2 träningar i veckan men utöver det så har jag väldigt mycket fritid så jag kan vara vid datorn mycket. Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka