Nekad Axel Nilsson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim högström

Vad är ditt discord namn? Lster#1556

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2008

Berätta om din karaktär. Axel Nilsson är en legendarisk polis i FiveM-världen, känd för sin skicklighet bakom ratten och sin förmåga att hantera de mest intensiva situationerna med ett kyligt huvud. Han är en mästare på att avväpna konflikter och har en naturlig förmåga att förhandla. Trots sitt allvar på jobbet har han en skämtsam sida och är känd för att dra de roligaste skämten över radion. På fritiden älskar han att modifiera sina fordon och delta i street racing, vilket ger honom en kant i biljakter. Hans signatur är den anpassade polisbilen som han byggt själv, komplett med toppmoderna gadgets. Han är en riktig teamspelare och den som alla i enheten litar på när det verkligen gäller. Men han har nyss sagt upp sitt jobb för han vill testa något nytt på ett helt nytt ställe. Så därför planerar han att flytta till staden fivem, skaffa jobb där och leva där under en längre period. Han hoppas även att han ska få träffa lite nya vänner som han kan ha trevliga stunder med!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med en del timmar i fivem och många timmar rpande så kan jag med starkt självförtroende säga att jag kommer bidra med att göra rp bättre på servern. Jag vet hur man ska agara i många scenarion och vet oftast hur man ska lösa saker på ett så rp sätt som möjligt. Därför tror jag att en det hade varit en positiv sak att ta in en person som jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar på ett sätt som gynnar spelupplevelsen för alla inblandade, inte bara din egen. Det handlar om att skapa intressanta och engagerande situationer som berikar berättelsen, även om det betyder att din karaktär inte alltid "vinner". Det är en del av att bygga en bra rollspelsmiljö där alla har kul och bidrar till historien!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, för exempel rdm eller vdm, samt cop bait eller metagaming och powergaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många servrar och varit medlem på många servrar innan bland annat unive så jag vet hur saker och ting fungerar inne på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en glad och rolig kille som gillar att prata med nya människor. Jag går i fotboll och har 2 träningar i veckan men utöver det så har jag väldigt mycket fritid så jag kan vara vid datorn mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka