Accepterad Axel madsen | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axel madsen

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1234Aloxz/

Ditt Hex-ID: Ånga:110000140D6C069

Vad är din discord tagg? Axelcrazymode#9098

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-23 010747.pngSkärmbild 2023-04-23 095044.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det finns en lång historia till denna ban då det började med att jag emoteabusede vilket ni kan se på andra bilden och när jag då skulle visa klipp på att mina textures var fuckade (ungefär 30 min innan laddade jag ner ett fps pack eftersom att min dator ej är den bästa och trodde det skulle hjälpa vilket det gjorde det ända felet som jag inte märkte var att det var only day vilket jag inte la märke till.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att vi skjöt mot cosa nostra och drog till ett hus där man kan skjuta mot de och mina texturer var helt fuckade som jag sa och råkade emoteabusa som ni ser uppe igen. Efter det så skriver waguchampangemode#4787 till mig i /m att jag skulle hoppa support vilket jag gjorde och då när jag skulle visa att mina textures var fuckade så sa de att jag hade only day vilket jag från början ej visste var det var, men nu vet jag vad det är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban. Anledningen till det är då att jag ej var medveten om att jag hade no day samt att jag inte ens märkte att jag emoteabuseade då mina textures var väldigt dåliga vid den tidpunkten. Jag förstår självklart hur det ser ut från erat perspektiv men från min sida så är det en felaktig ban, hoppas du förstår.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 7 gånger innan då de ej varit så hårda men jag har lärt mig mycket av de bannsen. t.ex powergaming halv,mild ooc osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA, det jag hade kunnat gör annerlunda är att inte ladda ner sånna här sketchy fps pack osv vilket var fel av mig från första början men jag ville bara ha mer fps vilket funkade men den hade det här only day saken i sig vilket fick mig bannad. Nästa gång jag laddar ner kommer jag först kolla så att det ej har no props, no windows, only day osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska vara mer försiktig när jag laddar ner pack och kolla så att det är tillåtet att ha på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Senast ändrad:
Tillbaka