Accepterad Axel madsen | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel madsen

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? Axelcrazymode#9098

Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardag 3-5 tim helg 6-9 tim om inte annan aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 24 november 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1043254373918199910/1073313561113276447/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den uppgift en servervakt har är att rpa som vanligt och göra det lättare för staffsen, när jag t.ex ser olika saker under min RP. Man kan ta som exempel att jag är på piren och folk beter sig dåligt och t.ex gör lite powergaming så kan antingen kicka han som en liten varning eller sv banna han i 1 timme så att han hinner tänka igenom under den timmen vad han har gjort för fel osv. Man ska inte häller leta efter problem i stan bara för att kicka/sv banna någon, utan man ska bara rpa som vanligt och om något händer så får man ta tag i det. När man ska t.ex kicka eller sv banna någon eller revive någon måste man alltid ha en annledning och några av de anlednignar skulle kunna vara:
metagaming
powergaming
sunt förnuft
combat logg
new life rule

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på unive nu i ett bra tag och träffar på folk som gör regelbrott hela tiden och istället för att de ska fortsätta med den dåliga RP:en så kan jag antingen kicka eller sv banna de som en återgärd för det den människan då har gjort. En av de största annledningarna är att jag alltid måste hoppa support varje gång någon gör ett regelbrott vilket jag inte tycker är det bästa. Jag kommer vara seriös inom detta och kommer tänka igenom varje ska jag gör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse kan uppstå genom att vi tar som ett t.ex att jag är i ett scenario med min vän och jag eller han dör och vi sedan väntar tills de personerna som har dödat oss eller vad de nu har gjort avlägsnar och sedan använder /revive och RP:ar inte på det som har hänt är en typ av korruption/abuse av SV. Sen kan man också inte bara gå fram till random personer och revva de osv.

Godkänd efter muntliga!
Mogen kille och svarade utförligt under intervjun.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka