Inaktuell Axel madsen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel madsen

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? Axelcrazymode#9098

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till medlemskaps ansvarig för att jag vill hjälpa till mer i servern och för att jag vill få bort så många problem spelare som kommer i min RP. Medans att jag kan erbjuda dom tips på vad dom kan göra för att få deras scenarios roligare. Medans jag kan hjälpa till med lättare Staff arbeten så som hålla koll på offentliga platser. Men det måttligaste är att jag vill hjälpa icke medlemmar samt nya medlemmar på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag passar som medlemskap ansvarig för att jag är väldigt bemötande och bra lyssnare. Jag kommer att vara snäll och vänlig till alla även om de e arga på mig osv. Jag är aktiv varje dag på servern. Jag kan prata bra och vet vad som gäller under ett medlemskap intervju vilket är viktigt. Jag kan förstå att folk kan vara nervösa under det muntliga eller prata med främmande människor. Jag förstår mycket av vad folk säger och om dem säger det på olika sätt så kommer jag fatta ändå det omformulerat svaret jag får. Jag kan förstå att folk kan vara nervösa under det muntliga eller prata med främmande människor.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk så som man vill bli bemött själv. Men att man är trevlig kan erbjuda lite humor så att folk blir lockade till att RP: a. Sen om nån inte klarar intervjun att säga på ett snällt sätt varför och att dom kan ansöka om 24 timmar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlemskaps ansvarig så skulle mitt ansvar vara att hålla koll på medlemmarna och vägleda dom in i deras rp och ge dom tips,svara på medlem ansökningar osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att det inte ska var så mycket krav på de medlemmar som då finns. Så länge de följer reglerna så tycker jag inte att de ska vara så begränsade.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer hjälpa de som vill bli medlemmar på servern att dom ska kunna nå det också. Medans ge åtgärder som verkligen behövs så som lall eller likande saker som inträffar.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser lite ut så här att jag spelar väldigt mycket och per vardag ungefär 5 timmar pg av läxor osv men på helgen är jag aktiv kanske till och med 10 timmar vilket göt att jag kan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Finns inte jätte mycket men som jag sa jag e väldigt aktivt speciellt på helgerna

@xotiic det e sant han frågade bara men du behövde inte göra de du kunde ha sagt de lungt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka