Accepterad Axel M | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel M

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Moreau

Vad är ditt discord namn? Axel M#7012

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Besim Abbas och kommer till staden Unive i sökning av att hitta många snälla, roliga och trevliga vänner, men även för att hitta ett stabilt jobb inom bil-branchen då han kan mycket inom det ämnet. Hans dröm är att vara chef på en bilhandlare och vara så trevlig som möjligt. Han har flyttat runt mycket i landet och kommer nu testa att bo i Unive och om han trivs så stannar han där så länge som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en hög nivå på RP när det kommer till båda laglig och olaglig RP dvs, jag har RP:at Polis och krim och många säger att min RP är bra och det är roligt att RP:a med mig. Så jag ska försöka lyfta RP:n hos dem som kanske har lite lägre nivå genom att ta det överdrivet seriöst det gör så att andra även tar det mer seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot så roligt som möjligt för båda parterna, man får ge och ta lite när det kommer till vinna scenarion tycker jag annars blir det tråkigt för en själv när man bara ger iväg vinsten. Men det är en viktig del av RP:n som gör den rolig, allt ska gå som i en hjul först förlorar du sedan vinner du och så vidare.

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Jag kollade på topplistan i Sverige och så var den långt upp med många spelare på och då blev jag intresserad direkt så jag gick in på twitch och kollade på lite olika streamers och frågade vad dem tyckte så jag tänkte se om det är så bra som dem säger och det hoppas jag.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka