Nekad Axel lindell | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel lindell

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ask_yo_girl_about_me2006/

Vad är ditt namn i verkligheten? axel lindell

Vad är ditt discord namn? ask_yo_girl_about_me#5548

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2003

Berätta om din karaktär. jag skulle säga att jag är väldigt trevlig och hjälp sam men även lite konflikt räd. Om jag ser någon ligga på marken springer jag våfta till människan och kollar så allt är ok. Jag gillar inte att vara otrevlig då det kan sluta i konflikt på något sätt vilket jag inte gillar. Det är därför jag är konflikt rädd

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli member för att göra unive communityt trevligare och mer generös.Och jag kommer även skicka in förslag på sätt att utvekla servern. Jag kommer att spela väldigt mycket på servern vilket kommer att göra att jag kan hjälpa folk. jag kommer att hjälpa folk med hjälp av mekenomen då min dröm är att jobba där.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar att spela på unive eftersom den är väldigt stor och många spelare spelar på den vilket gör att det bli super roligt. Jag älskar också att det finns riktiga billar på unive som det finns i verkligheten. det finns även jobb som gör det väldigt mycket mer realistiskt.

Hur hittade du Unive? Jag har alltid älskat fivem och sedan sökte jagb på youtube om det finns någon svensk sörver och då kom kosmo_bt upp och jag kollar på han varje dag nu. Och det var så jag hittade unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få jobb på mekonomen och sedan hjälpa så många som möjligt och även driva servern framåt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Min dröm skulle vara att lära alla kommander och även alla t/ kommandos. även atta äga en mercedes amg gt63. Men det största målet är att få jobb hos mekonomen,

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara unive nu på fivem men om den är nere försöker jag att hitta på något annat. efgtersom unive är den bästa servern enligt mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka