Nekad Axel Andersson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009870917/

Ditt Hex-ID: 11000013e8fb445

Vad är din discord tagg? Knurraboii#3200

Vem var det som bannade dig? Vroxy

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-04 194651.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min kompis körde medans jag var och käkade och han värkade inte riktigt bete sig mot staffen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt uppe o käkade så sa min kompis att ja blev bannad för han hade lackat på en av staffsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är till 100% mitt fel kulle aldrig lånat ut datorn från första början och de va ett redigt dumt val som inte kommer att ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag blev bannad för jag och min kompis snodde en polisbil vilket vi inte fattade att de va för den va civil men när man tänker nu i efterhand så skulle vi nog kunna kopplat till de en bra stund tidigare så de va en tabbe från vårt håll såklart

för mild fail rp min karaktär saknade ben men dog hela tiden för jag inte hade någon mat och när jag skulle äta förstod jag inte riktigt hur jag skulle göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lånat ut datorn för vet att han kör Five m annars och skulle förstått att han spelade bara för att lalla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aldrig låna ut datorn igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka