Accepterad Axel Alvares | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Alvares

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bullen69/

Ditt Hex-ID: 110000144a38320

Vad är din discord tagg? DJ Bullen#4433

Vem var det som bannade dig? Morre

Bild på banmeddelande: 242C0AA3-E78D-406A-B335-58B92A33B02A.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom banna mig för jag hade dåligt språk i kriminell dcn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in på servern så skulle ja spamma in på gäng huset så märker jag att dom kickat mig från gänget för ingen anledning. Jag hörde från en annan att dom kickade om man inte var med på mötet in game. Jag var borta 2 timmar hem ifrån så de va omöjligt o va me på mötet. Vi hade liksom köpt upp i förrgår tycker själv det ganska oskönt av dom att kicka direkt efter uppköp. Ja fråga dom i dcn varför dom kicka mig dom svara inte så skrev jag lite aggressivare med lite väl onödiga ord nu i efterhand tycker jag att jag hanterade de helt fel. ja har själv adhd så när nått går fel så blir ja extremt arg och tänker inte helt på konsikventerna de är ju såklart inte bortförklaring och skylla på sjukdom men ja ja kunde hanterat det på ett annat sätt men blev bara extremt arg i stunden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var båda tycker jag det var mitt fel för jag använde språket tycker också att gäng bossen gör fel genom att bara kicka mig för ingen anledning direkt efter uppköp det var fel av mig och använda det språket men blev bara arg för ja la 200kr på ett gäng och blir kickad efter 2 dagar inte ens de tror ja. Själv tycker jag att staff gör fel genom att ge mig 3 dagar bann för dåligt språk medans jag ser massa andra folk i dcn ha dåligt språk ska såklart inte skylla ifrån mig men tycker det var ett dåligt bann beslut. Jag tycker jag hade kunnat få en varning eller bann 1 dag inte mer än så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har säkert blivit bannad tidigare det var längesen så ja minns inte riktigt de men tog lärdom av de såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda bra språk och kunnat gå till en staff eller något för och försöka reda ut det med dom istället för och försöka skriva med dom och bara bli arg och använda sånt språk så ja ja hade kunnat göra de annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka