Accepterad axel.a | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axel.a

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: axel.a

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199025991156/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? axel.a#0824

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Harry. Han är 25 år gammal och har intresse för bilar, det mesta inom verkstad och fordon. Harry jobbar som mekonom eller ägare för någon nattklubb. Han gillar att sköta företag och hjälpa unga med deras verksamheter. Därför anses han som en business man, samt klär han sig som en. Han har jobbat som mekonom och hemma i garaget med fordon många år i olika länder därför vill han tala med denna mekonomen i hans område. Harry håller inte på med olagliga saker för att han har ett starkt hjärta för sin passion.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad eftersom jag kommer ger positiva vibes för servern och jag är väldigt aktiv spelare. Samt försöka göra mitt bästa att få servern mer rp och få det bästa ur allting, då exempel vissa scenarion blir dåliga som jag själv har märkt på andra serverar på grund av att folk inte kan rp:a. Jag har stor erfarenhet när det gäller fiveM och gta5 samt andra spel. Jag följer reglerna och reportrar om jag hittar några buggar samt om folk utnyttjar detta. Jag förstör inte och jag håller servern mer aktiv och hade kunnat rekommendera denna till andra, så som mina kompisar gjorde till mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli white listad på denna servern eftersom det är en jättebra server där allt är strukturerat och i ordning. Jag gillar hur ägaren samt server utvecklaren har byggt upp servern då det finns exempel försäkring på bilar eller hur bilfirman fungerar. Själv har jag märkt att discorden är bra och enkel och att staffen är snälla och försöker hjälpa till när man behöver hjälp.

Hur många timmar har du på FiveM? 253 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min kompis rekommendera den och sen vi började spela och sedan ville vi få White list

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka