Nekad Axeeeo | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axeeeo

Aktiv Medlem
Meddelanden
450
Reaction score
67
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802641460/

Ditt Hex-ID: 11000013235a234

Vad är din discord tagg? Axeeeo

Vem var det som bannade dig? Kevinchang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: UWU.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick regelbrott som man ej får göra. Så då valde staffsen att permanent avstänga mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte runt i en bil och ser sedan att de är några människor som ligger döda på marken och det är några bilar som åker runt. Jag hoppar ut ur mitt fordon och då ser jag att en person har uppe ett vapen. Jag väljer då att rikta på han och han vägrar att ta upp händerna och stå still, han hoppar in i bilen och följer inte regeln fearrp. Så då väljer jag att skjuta han i huvudet. Efter det så försöker jag skriva "panic" i f8 och stavar fel så att det inte skickas. Precis då blir jag skjuten från en annan vilken och när jag dör skickar jag ut flertalets panics.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att den är felaktig, jag begick regelbrott som jag ångrar att jag gjorde. Däremot tycker jag att det var överdrivet men en permanent avstäning. Men jag har accepterar staffsen beslut och gått vidare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger tidigare och varje gång tar jag tid och reflekterar över det jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att istället för att hoppa ut ur bilen hade jag kunnat analysera situationen och tillkallat fler enheter innan jag påbörjar något själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes självklart har jag lärt mig något efter min ban. Jag har tagit tid för att reflektera över mina handlingar och insett att jag har begått regelbrott som jag ångrar att jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka