Accepterad Axeeeo | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axeeeo

Aktiv Medlem
Meddelanden
450
Reaction score
67
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? Axeeeo#3742

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2003

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? oftast varje dag mellan 15-00 och på helger till ca 04.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som gör att jag vill bli trainee på Unive är att hjälpa servern att växa samtidigt som Unives nuvarande RP-nivå bibehålls men även att den blir bättre och bättre. Jag vill även hjälpa människor att få den bästa möjliga RP upplevelse på Unive. Om någon stöter på ett problem är jag också mycket hjälpsam och hjälper gärna till. Jag vill alltid sätta mig själv i andras perspektiv och vara så rättvis som möjligt i argument eller i liknande frågor. Om jag blev trainee skulle jag vara redo att utföra ärenden, men samtidigt sitta i noclip för att se till att RP:n sköts rätt på servern. Jag har spelat på Unive ett tag nu och jag vill förbättra RP-nivån så mycket som möjligt genom att hjälpa till som trainee. Jag som person tycker detta också verkar spännande och roligt att kunna få chansen att bli trainee eftersom jag har alltid velat hjälpa folk där jag då är aktiv väldigt mycket av min tid och kan hjälpa personer.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Det jag först skulle göra är att specca scenarion och se till att det går rätt till. Se om folk gör det fel eller om folk gör det rätt. Om jag ser ett fel kommer detta uppenbarligen att få konsekvenser. Jag kommer att vara väldigt aktiv i discord och kontrollera överklaganden och tickets på forumet, sedan svara på dem som behöver hjälp och hjälpa dem. Jag skulle även sätta mig och prata med människor som är i behov av hjälp. Jag har alltid öppna pm så om någon frågor någonting så kommer jag självklart svara på det så bra som jag kan. Om någon vill prata om något eller visa att någon gjort ett misstag i ett scenario ska jag hjälpa till och vidta åtgärder beroende på hur scenariot har gått till. Jag vill även både hjälpa till med rp nivån men även lägga mycket fokus på forumet och ansökningar såsom servervakter, jobb eller krim ansökningar, vilket kommer att vara mina mål i framtiden.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 månader

Har du några tidigare erfarenheter? De tidigare erfarenheter jag har är servervakt. Det är den ända staff erfarenheten jag har och med servervakt har jag lärt mig väldigt mycket då jag har chansen till att svbanna och kicka folk som inte kan RPa eller sköta sig vilket jag har använt mig mycket av. Jag anser att servervakt är en bra början till att utveckla sig uppåt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) (föremål) (antal) för att ge en spelare ett föremål.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) (jobb) (rang) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id
/sqlbanoffline [permid] [Dagar] [Anledning]
/addkey (namn) spawnar in nyckel
/skin (id) Ger skin
/revive (id) återupplivar person
/setjob (id) (jobb-namn) (rang) Ger personen jobbet ingame t.ex vianor
/ooc-skriver i OOC chatten
/sv- skriver i servervakt chatten
/sc- skriver i staff chatten
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil. Man kan också använda t.ex. 5 efter dv och då dvar man en större yta.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person så den ej kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen efter frysning
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
Det är de kommandon jag vet, men det finns säkert mer och jag är här för att lära mig.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka