Nekad Axe | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axe

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/JoelsMamma69/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bogdan

Vad är ditt discord namn? Axe

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en annnsvarig mäsiska. Jag följer alltid regler och har alldrig fått en bann. och vill hjälpa till med så mycket jag kan. Jag är oftast positiv. Om jag skulle bli whitelistad skulle jag bil ambulans. För att hjälpa mäniskor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill ha ett jobb där man hjälper andra mäniskor. och för att ha någonting att göra och bidra med hjälp till andra mäniskor. Jag vill göra servern bättre och få mer folk att spela på den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna hjälpa så många mäniskor. Få folk att stanna på servern och spridda glädje genom att hjälpa.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis har rekomenderat mig servern. Jag tyckte den var bra och jag har spelat på den i ungefär 3 månader.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få utt det mesta av spelet. Jag vill hjälpa folk och göra servern bra så att andra vill spela på den.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server. Jag tycket att Multisdaden är den bästa servern och därför spelar jag bara på den brar.

Tillbaka