Inaktuell Axe | Whitelist ansökning [Dannezan] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axe

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/JoelsMamma69/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bogdan

Vad är ditt discord namn? Axe

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan abukan Kön: Man , född 2006-03-28I dalarna, en väldigt skäggig typ, och älskar att ha rastaflätor och att vara blond. Stefan kan stamma ibland och har lite taalfeeel. Stefan är väldigt humoristisk och kan skratta åt nästan allt,. Han hatar att prata om sin familj och kan snabbt byta ämne om det tas upp, det beror att han inte har längre kontakt med sin familj eftersom att dem kastade ut honom när han var 18. Stefan har även sömn problem och sover nästan aldrig, och kan därför va väldigt trög och ibland efterbliven Stefan har precis flyttat till göteborg, därför kan jag redan varna för att han bytar dialekt mellan skånska och göteborska beroende på sitt humör. Han bor i en 1 mitt i centrala göteborg. Han hatar att vara inomhus, och är helst ute med vänner eller jobbar röven av sig. Stefan har jobbat som sjukvårdare och överläkare tidigare i skåne. Han har även jobbat som polis under en längre period där han bland annat jobbat som intedetent och sekre
För jag kommer bidra till roleplay och spela realistiskt, följa regler osv, jag har inga mods o inget fusk, gillar roleplay o tycker de e kul när de funkar, gillar o köra moddade bilar och hänga på bilträffar osv, intressant med polisen och hur man måste köra enligt fartgränsen osv. Också roligt med konfrontation med polisen eller andra spelare om olika händelser, det gör rp riktigt roligt.
För denna server har många spelare därför vill spela på den, är det lite spelare är det inte roligt, denna server verkar bra och jag kanske börjar spela mycket rp på denna server. jag tycker det verkar roligt med rp och hur man kan hitta vänner, köra moddade bilar och prata med polisen om man blir stoppad. jag kommer att bidra till realismen och kommer söka jobb inom mekaniker eller liknande kanske även
Jag vill bli bättre på RP och vill ha roligt o träffa vänner och att jag vill lära mig att prata med mycket folk. och att jag vill få mer kundskap att arbeta inom olika jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra till roleplay och spela realistiskt, följa regler osv, jag har inga mods o inget fusk, gillar roleplay o tycker de e kul när de funkar, gillar o köra moddade bilar och hänga på bilträffar osv, intressant med polisen och hur man måste köra enligt fartgränsen osv. Också roligt med konfrontation med polisen eller andra spelare om olika händelser, det gör rp riktigt roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server har många spelare därför vill spela på den, är det lite spelare är det inte roligt, denna server verkar bra och jag kanske börjar spela mycket rp på denna server. jag tycker det verkar roligt med rp och hur man kan hitta vänner, köra moddade bilar och prata med polisen om man blir stoppad. jag kommer att bidra till realismen och kommer söka jobb inom mekaniker eller liknande kanske även

Hur hittade du Multistaden? Min kompis har rekomenderat mig servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på rp mitt mål är att bli polis. Jag vill ha roligt och träffa nya väner och prata med folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka