Accepterad AXAXAX | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AXAXAX

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? AXAXAX

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mustafa andersson, 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Rolig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är ny in i arbetslivet och har inte så mycket tidigare erfarenheter av att jobba. Men framtidsplanen är att han ska lära sig att överleva och kunna försörja sig osv. För att kunna försörja sig kommer han att i första hand försöka skaffa sig ett vettigt jobb och försöka hålla sig borta från det kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet av fivem RP så jag har bra koll på vad som är rätt och fel och hur man kan bygga upp roliga långa scenarion och iinte bara massa som bara håller i sig i 10 min osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på sig själv i alla scenarion, fivem handlar om rp och inte makt och pengar så man kan inte alltid gå vinnande ur alla scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja för många år sedan har jag väll råkat meta och vara oc men det är mest för att jag inte riktigt fattade alla regler då. men det var inte på denna server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP- Att man inte värnar om sitt liv i ett scenario, det är overkligt. Copbaiting- att man medvetet försöker få polisen att jaga en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på serriösa whitelist servrar innan och även varit staff osv så jag kan varje liten regel inom fivem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka