Ax3l | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ax3l

Icke Medlem
Meddelanden
1,716
Reaction score
342
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Axel.

Vad heter du på discord? Ax3l#1234

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Klockan 9 på morgonen på helgerna till 23:00 på Kvällarna. På Vardagarna så brukar jag spela från klockan 14:30 till 19:00. Brukar dock vara inne på Discord på nätterna nästan varje kväll.

Berätta om dig själv Jag heter Axel på fritiden gillar jag att köra på Multistaden. Jag gillar även badminton som jag går på en gång i veckan.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle varit i Noclip väldigt mycket och speccar runt skulle även åkit på Reports som kommer. Skulle även tagit Support ärende och läst Forumet väldigt ofta. Men skulle först prioritera Ingame för dom som behöver hjälp med Reports osv. Skulle även kolla Discord väldigt mycket då jag är super aktiv via Discord också. Skulle också försöka höja rpn nivån så mycket som möjligt. Skulle även inte rpat så mycket då jag har valt att bli Staff och då tycker jag att man ska göra rätt så mycket Staff arbete istället för att rpa. Jag skulle ju även försöka vara en förebild för servern genom att hjälpa så många som möjligt. Skulle försöka jobba så effektiv som möjligt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Rätt så länge började i somras 2020. På sommarlovet någon stans under den tiden. Tror jag har runt 1500 Timmar på Multistaden.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Har saknat väldigt mycket att vara Staff. Jag har ju varit Staff för kanske en månad sen eller något sen då har jag saknat att vara Staff. Därför bestämde jag mig att ansöka igen. Jag gillar även att hjälpa folk som skriver Reports och det. Och är dessutom väldigt aktiv skulle jag säga. Har saknat alla mina Staff Kolegor. Har även såklart saknat att Noclipa och gå på Reports ta banöverklagan samt Support ärende. Har allmänt saknat att vara Staff.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Som sagt jag skulle varit väldigt aktiv och gå på Reports, Discord, Forumet och Såklart Support också. Men som sagt jag skulle prioritera Ingame först såklart för att kunna hjälpa dom som spawnar död och det. Som sagt jag har också väldigt mycket energi för Staff arbetet.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, Har faktiskt tidigare erfarenheter gällande Staff. Har som sagt varit Staff förut och kommer ihåg väldigt mycket sedan jag var Staff förut. Kan rätt så mycket gällande Staff saker och det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes såklart jag har.
/setjob
/sqlban
/sqlunban
/sqlsearch
/dv
/sc
/bring
/goto
/spec
/noclip
/sqlbanoffline
/tpm
/revive
/kick
/freeze
/slay

Ja, Här är en del Staff Commands som används ofta.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes, Det skulle jag faktiskt påstå.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Faktiskt inte, Inget jag kommer på iallafall.

Senast ändrad:
Var bra staff förut, men dock inte en jättebra ansökan!

+rep

Det kanske inte var den bästa ansökan men men. :)

+rep förtjänar verkligen att komma tillbaka, är riktigt duktig på det<3 Lycka till! <3

Tack för alla +reps. Uppsattas enormt! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka