Accepterad ax3l | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ax3l

Icke Medlem
Meddelanden
1,716
Reaction score
342
Användarnamn: ax3l

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Hur gammal är du? 09a Alltså 11

Vad heter du på discord? Ax3l#4876

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar så mycket jag kan för Älskar Verkligen Multistaden :) Kan Verkligen inte sluta spela på den brukar gå in Klockan 10 Till 10 På Kvällen kanske typ 1 halv timme tar jag en Paus från allt Rp

Varför ska just du bli servervakt? Gillar att hjälpa folk ser väldigt mycket Konstigt som händer typ att någon Spawnar på konstiga ställen så vill jag kunna hjälpa den tror faktiskt jag skulle ha varit en bra ServerVakt Ser mycket folk som gör FailRP och sånt jag skriver /Report men ibland kommer det ingen gud då vill jag kunna göra något åt det inte bara kolla på när folk jag fel jag är jag ser väldigt mycket som händer och sånt där jag är där och vet allt dom har hänt och då vill jag kunna hjälpa till

Varför vill du bli servervakt? För typ alla mina Kompisar dom Spawnar på Andra Ställen dom skriver /Report men ibland så har inte Gudarna tid eller vad man ska säga vill kunna hjälpa alla som Spawnar fel eller om folk gör fel typ soligt Rp och sånt vill inte vara kolla på vill kunna hjälpa så mycket som möjligt jag är Själv Securitas det är många som snor mina Tjänstefordon hela tiden jag vill kunna göra något åt det är Också Väldigt mycket vid Sjukhuset där händer det att folk Rdm och sånt jag kan inte bara stå där det känns fel för mig vill kunna göra något åt allt som händer i Multistaden

Är du whitelistad på serven? Det klart :D

Har du varit bannad på serven förut? Aa senaste var att jag gjorde lite Dåligt Rp men det har jag förbättrat mig väldigt mycket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nae Har provat andra men dom var inte lika Roliga som Multistaden

Senast ändrad:
Försök att utveckla lite på Varför vill du bli servervakt? och Varför ska just du bli servervakt?

Lite mer utvecklande svar krävs för att kunna bli servervakt.

Mvh, William

Försök att utveckla lite på Varför vill du bli servervakt? och Varför ska just du bli servervakt?

Lite mer utvecklande svar krävs för att kunna bli servervakt.

Mvh, William

Så SweWilliam Har fixat till det lite mer

Ansökan ser bra ut men tänker bara lite på din ålder men vi lär ju se om du är mogen i en intervju. Vidare till intervju.

Mvh, Alex

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka