Nekad awmowar | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

awmowar

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/q9x/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Awmowar#6466

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2002

Berätta om din karaktär. Erik Larsson heter jag, född 1994-03-04 - 26 år gammal.
Jag är en väldigt trevlig person, gillar o ta hand om andra, oavsett hur det står till mellan varandra så är jag inte den som gillar o se någon nere, finner jag någon som är ensam, är utsatt på något vis går jag fram o försöker föra ett samtal med personen och få den på gott humör och kanske bli polare, MEN jag kan ljuga väldigt mycket för att göra folk glada men kan få dom ledsna i längden. Är även relativt social av mig, gillar o umgås med folk o lära känna nytt folk för att lära mig om nya personer.

Haft en bra uppväxt vid ett fint område med sin hund och mamma, pappa och bror. Livet gick fram, tills 1 året i gymnasiet kom. Nya kompisar, fick mig o testa på nytt som absolut inte var det bästa man gjort som (langningar, personrån, knark), alltså fick mina nya kretsar att vända mig helt. Åren gick och inget blev bättre. Hängde runt detta umgänge ända fram tills jag blev 20 då jag flyttade vidare och ville börja om på nytt även om det skulle vara svårt. Sökte mig runt i den nya staden med dålig tur, inga jobb, inga kompisar eller någonting och det slutade med att jag började röka på för att lugna ner mig, sitta på krogar och inte veta vad jag skulle göra.. tills tiden kom där jag hittade folket jag letat efter.. nya kompisar som bryr sig om mig, som en familj.

Nu är jag här och sökt mig för att hitta ytterliga nytt umgänge som kan hjälpa mig på rätt spår i livet och föra mig ur den kriminella världen då jag tröttnat på det och vill vända på livet men finner det svårt utan hjälpen av andra. Har varit med om väldigt mycket och det sätter skräck på mig av allt, jag finner ingen njutning av skjutningar och kriminaliteten överlag längre. Alltså är mitt mål i livet och träffa på det folket som kan hjälpa mig ur denna värld jag levt mig i.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli antagen till servern för o testa på nya gränser, nytt folk och skapa något nytt. Göra något roligt för alla, därav söker jag hit. Vill skapa scenarion där alla får ta en bit av kakan o tycka det är roligt på något vis utan o överdriva för mycket. Har även några kompisar som sagt jag ska söka hit så tänkte jag kunde testa mina chanser.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar personalen och alla som jobbar inne på servern. För att jag vill bidra till roligt RP med whitelistade jobb där man träffar mycket folk. Bans kommer när det behövs vilket är bra.

Hur hittade du Unive? Via serverlist för väldigt längesedan vid namnet Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utvecklas som RP:are och ha roligt bland allt folk som finns på servern. Jag vill bidra till en bättre miljö här på servern. Jag är här för att sprida glädje och ha roligt med andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nyligen tagit en paus från INSiDAN RP för att testa hur det är här och har fastnat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka