Nekad awmowar | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

awmowar

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/q9x/

Ditt Hex-ID: 11000010c7c9a81

Vad är din discord tagg? Awmowar#6466

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde för fort förbi sjukhuset då spelet frös så jag fortsatte att gasa då jag körde för fort och blev anklagad för att vara nära på att köra över en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte lagligt upp för vägen till sjukhuset vid torget då jag accelererade lite men det då frös och jag fortsatte att gasa så jag körde för fort och var nära på att köra över någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte att det delvis var en fel ban på grund ut av att man kunde faktiskt fråga ifall jag gjorde de med mening eller ej. Men tycker ändå att han gjorde de rätta men för länge ban-tid.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad en gång tidigare för VDM då det frös och körde in i folk och sedan in i en vägg.
men sedan dess har jag skaffat en ny dator som klarar av mer FPS och är allmänt bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nja, kanske slutat gasa men det var ju kanske inte mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att direkt släppa allt om något fryser eller laggar för att inte få en ban eller förstöra på servern

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka