Accepterad AWI | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AWI

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/awiant/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Mikkelsen

Vad är ditt discord namn? awi#7558

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2000

Berätta om din karaktär. Greger Kackso är 19 år och är med i det lokala gänget. Han kommer ifrån Sydsudan och flyttade till sverige när han va 5 år gamal. Han har sen ung ålder gillat bilar och hans far arbetade med att laga bilar i sudan. Så naturligt har Greger lärt sig hur man fixar och trixar med bilar.
Det va krig i sydsudan och han och hans familj flydde till sverige. Nu efter många år här så har han kommit in i fel spår i livet och hittat det kriminella.
På grund av grupptryck från hans vänner så har det gått från små snatterier till rån på lokalbutikerna i området och nu letar han efter något som ger han en större adrenalin kick. Men han har ävent haft tankar på sistonde att kankse försöka göra något bätttre med sitt liv och jobba som mekaniker, eller ngåot annat för att bidra till samhället

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har kört fiveM i många år så jag vet hur det går till, jag tycker det är vådligt kul att köra spel som fiveM eller andra spel där man kan gå runt och snacka. Jag tycker det är roligast med speciella scenarion. Jag skulle även vilja bli whitelistad så jag kan göra mer jobb och saker som jag inte skulle kunna innan. Jag är även online och aktiv. Jag spelar på servern ofta och har många kompisar som kör och är whiutelistade så jag vet hur det är. Jag jobabr även mycket och seriöst och hoppas att kunna göra det på de större företagen som tillexempel en mekaniker eller polis.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är den största servern, jag tycker det är väldigt kul att köra på servern, många av mina kompisar kör väldigt mycket och är whitelistade och jag vill gärna spela med dom och ha kul. Jag kan även ta RP seriöst och vill bidra till servern med det.

Hur hittade du Multistaden? kompis rekomendation

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte mitt mål direkt definerat och är mest ute för att ha kul med mina kompisar och andra spelare på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka