Nekad AWI | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AWI

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas lyx bil

Vad heter du IRL? Jag heter Emil

Vad heter du på discord? awi#0333

Hur gammal är du? Jag är 18år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har runt 700 till 750, många av de timmarna är på unive kanske 250 till 350 totalt.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag hade gärna velat bli chef på just brittas för att det är väldigt intressant och vara chef över ett av de större företagen i staden, jag är även väldigt insatt i min roll som chef och tycker det är kul att ta hand om alla arbetare och kunderna. Jag tycker det är kul med bilar och vill gärna jobba som något högt uppsatt i bilvärlden för att kunna träffa så många personer med speciella eller unika bilar. Utöver det tror jag att det hade varit väldigt kul att jobba på just en lyx bilaffär för att träffa alla dessa människor som har mycket influens i staden

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just som chef har jag bara varit det på trygghansa och då gick företaget bra och jag hade en vänlig och rolig bemanning på yrket. Sedan har jag haft andra jobb som "kassör" i tillexempel meko och vianor.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Greger Kackso kom till sverige med hans familj när han var mycket ung, hela tiden som han har bott här så har det varit i unive staden. Under hans barndom så har han alltid varit intresserad av bilar och drömt att arbeta med dem när han blir äldre. När Greger fyllde 20 år gammal så började han genast arbeta med riktiga jobb, och han har tyckt om att jobba med bilar och vill fortsätta sin karriär i högre positioner än att bara arbeta i kassan hela dagen. Greger vill känna många i staden, inte för att tjäna pengar eller bli populär utan bara för att vara omkring människor han tycker om.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan, under sommarn och helger kan jag vara inne princip hela dagen, men det kan variera några timmar beroende på vad jag gör, när skolan börjar igen så kommer jag förmodligen vara inne tiden jag slutar till då jag ska sova för dagen. Jag kommer även kunna vara aktiv under nätter och tidiga mornar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag, det finns mer på servern än bara pengar och jobb såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej och kommer inte göra det, detta är den ända svenska servern som jag tycker är seriösa och roliga

Har du läst våra Regler? Ja och jag förstår dem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka