Accepterad AWI | Chef-jobb ansökan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AWI

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa chef

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? awi#0333

Hur gammal är du? jag är 17

Hur många timmar har du på Fivem? jag har runt 300 på flera olika konton

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag jobbade tidigare högt upp i trygghansa och tyckte om jobbet mycket för att det var ganska "chill" men ändå så var det mycket fart och man fick ta del av många olika personers rp och jobba samtidigt. Jag gillade även hur det var med parkeringen utanför där man fick kontakt med alla som hade handlat och speciella stamkunder med flera av deras fina bilar, det var även en bra gemenskap mellan arbetarna eftersom de inte var så många.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har som sagt varit högt uppsatt i trygghansa innan, jag var erfaren och var på väg att bli biträdande ifall den plattsen skulle bli ledig, men jag fick ett annat erbjudande. Jag har även jobbat inom vianor och mekonomen så jag vet om bilar bra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Greger Kackso och flyttade till sverige när han var ung med sina föreldrar. Han växte upp svårt men har bestämt sig att han ska ha ett bättre liv nu när han själv får bestämma. Han tar de flesta jobbchanser han får och försöker tjäna pengar och samtidigt bygga kontakter runt om i staden, genom att träffa och umgås med alla, ifall det är på golf, ett race, eller bilträffar. Greger har ett stort intresse inom bilar och tycker om att jobba med allting som det innebär, som mekaniker eller något mer "fint" som trygghansa chef till exempel. Greger har många kontakter och har jobbat med bilar sen han fick första chansen, tillochmed i trygghansa men nu vill han på det jobbet igen och försöka få en högre position.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar vara inne ganska mycket, under sommarlovet är jag inne stora delar av varje dag med några undantag här och där. När skolan lär jag nog vara inne efter skolan och tills jag ska dra för kvällen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Tillbaka