Accepterad AWI | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AWI

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/awiant/

Ditt Hex-ID: 1100001416044a7

Vad är din discord tagg? awi#7558

Vem var det som bannade dig? Network-19

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: vdm ~Network19. Återstår: 1 dagar 18 timmar 14 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det blev ett missförstånd, efter att jag var med i en bilkrasch med flera personer så var jag den ända som var kvar för jag rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil på motorvägen och då ser jag flera polisbilar så jag åkte och kollade, när jag kom fram så blev jag inkrashad i vilken slutade i att jag körde över en polis, jag fick reda på att det var en vdmare som körde på alla och jag tror att det blev ett missförstånd där folk trodde att jag var han. Jag gick iväg för min bil var trasig och efter att en kille sa att vi struntar i rp eftersom det var någon som åkte runt och VDM:a. och kanske 5-10 min efter blev jag bannad när jag bara var ute och gick.

Alltså så stog jag stilla med min bil och hade ingen tanke på att köra över någon, Jag blev sedan påkörd bakifrån med min bil så att min bil åkte framåt och träffade en person. Det var många poliser där som kan ha sett vad som hände. Precis innan jag blev bannad så skrev servern till mig i chatten och frågade varför jag lutade och jag fattade inte så jag svarade med ett ? och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en väldigt felaktig ban för att jag inte hade gjort något och bara rpade. Alltså så fick jag två dagars ban bara för att jag var i närheten, jag tror själv att de misstog mig för han som gjorde vdm eller liknande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag slog en kille och blev instabannad i 30 min, men jag överklagade det och det gick igenom :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag hade kunnat fixa det genom att inte vara i närheten. Men det var ändå konstig att jag blev bannad så länge utan anleding

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, för jag gjorde inget fel

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka