Accepterad AwEsZ | Ban Överklagan [Bl0cket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AwEsZ

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198213445979/

Ditt Hex-ID: 11000010f17395b

Vad är din discord tagg? AwEsZ#7836

Vem var det som bannade dig? Bl0cket

Bild på banmeddelande: bild_2023-10-04_185600656.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för cop bait jag gjorde burn out framför polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde en burn out framför polishuset och framför poliser när andra protesterade imot polisen. jag tänkte bara att jag var med och protesterade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår varför det kunde bli cop baiting men jag gjorde det bara för protestera.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle nog inte ha gjort den burn outen framför polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag ska vara mer försiktig med vad jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tycker det är bra att du inser felet du gjorde under protesten, ger dig en andra chans men upprepas detta så får du vänta ut din ban.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka