Nekad awdawdawdawd | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

awdawdawdawd

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2344255452/

Ditt Hex-ID: 1100001003f7e21

Vad är din discord tagg? Bobo#4505

Vem var det som bannade dig? Bassi

Hur lång tid var din ban? Permanent Ban av en suring

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Han säger att jag mutade honom.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Bassi banade mig för att jag frågade om man kunde få Krim gratis. O sedan frågade om man kunde köpa/swisha till sig Krim. Jag visste inte att man fick fråga Bassi om man kunde få Krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag gick in o frågade han ¨Kan man få krim¨ Frågade jag. Då sa han att han inte kunde ge ut Krim gratis o det var lika för alla. Då tänkte jag att man kunde köpa Krim för han sa att han inte kunde ge mig det gratis. Det jag tror med vad han menade när det inte var gratis var att man måste göra en ansökan. Men det jag trodde var att man kunde köpa Krim för att det finns mer saker man kan köpa inom kriminella delen som Gäng o bilar. Sen efter jag hade frågat honom om man kunde köpa Krim så banade han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban där jag inte visste var som var rätt eller fel när jag inte hade blivit bannad innan på DC servern o att jag inte visste att man inte fick fråga folk om man kunde köpa eller få saker från folk. Jag visste inte vad jag gjorde o han gav inte någon förvarning att jag kunde blivit bannad. Detta var min första ban så visste inte något om DC banns förutom reglerna. Där stog det något om mutande men jag trodde inte fråga var mutade.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte men kanske inte fråga han om man kunde få eller köpa Krim utav honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får fråga folk om krim eller köpa krim. O att jag inte ska muta mer folk när jag frågar folk som visst är mutande. Det var säkert mitt fel men det var min första ban så jag visste inte vad som var fel o rätt. Men nu har jag läst reglerna väldigt noga så nu vet jag som är rätt o fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka