Accepterad Awaity | Whitelist ansökning [Ossipro] [NOT_MLC]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Awaity

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Awaity/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Awaity#5666

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1997

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Lars Wallenberg, 24 år gammal, och har precis gått ut polishögskolan, Lars hade det svårt i grund skolan, det blev bättre i gymnasiet då Lars kände sig att han kunde jobba bättre och inte hade någon stress, när Lars kom hem varje dag så bråkade han och hans familj, det var då Lars insåg att dem hade dåligt med pengar och ville hjälpa till så han började jobba efter skolan varje dag på Ica, Lars hoppade tillslut av skolan och började polishögskolan, 2 år efter Lars hade gått i polishögskolan så skrev Lars Mamma (Monika) att hans bror Lukas hade fått cancer, så han frågade sin mentor om han kunde få en vecka ledigt för att komma hem och stötta familjen, Lars skriver ut till alla sina kompisar att han vill träffas och planera en middag för Lukas bara för att stötta han och familjen, då cancer förstör massa familjer i världen varje år, Lars ville bevisa att han är en bra brorsa, Lars och Lukas Pappa (Rolf) tyckte att det var en jätte bra idé och väldigt snällt

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad pga att jag har mycket erfarenhet inom Rollspelandet, jag anser mig som mogen nog för att sköta mig, kan såklart alla regler, Bidrar med bra RP och mycket socialt, Är alltid trevlig mot folk såklart och är en glad person

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Unive för att jag anser att detta är rätt server för mig att ge en chans. RPat under en längre period lite fram och tillbaka men aldrig gett denna en chans. Såg detta som min möjlighet och vill alltså kunna bidra med min kunskap inom RP här på Unive!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att folk pratat om den lite hit och dit. Det fick mig att joina discorden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är inget speciellt förutom att hur alla scenarion och sådant kommer bidra till vart jag hamnar. Livet är oförutsägbart helt enkelt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nopixel, men jag blev trött på engelskan så jag blev rekommenderad att komma till Unive Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka