Awaity | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Awaity

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Awaity#5666

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10:00 till 23:00, helger blir det lite senare

Berätta om dig själv Jag går ettan på gymnasiet, Jag spenderar väldigt många timmar framför datorn och har knappt något o göra förutom att spela, annars brukar jag gå till gymmet när jag har tråkigt och det är minst 3 dagar i veckan

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle börja göra mitt jobb som support och ta mitt jobb som staff förre allt annat.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har aldrig spelat Unive men jag har många kompisar som har sagt att det är värt att börja spela och kanske bli support, jag spelade lite på multistaden

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? det finns alltid personer som behöver hjälp på servern och man vill ge dem bra exempel varför dem borde fortsätta spela på servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle hjälpa servern med att kolla mer på folk som bryter mot regler och inte sköter sig som dem borde göra, för man spelar på en server för att ha kul men fortfarande vara seriös av sig

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenhet ifrån SwedishKingsRP, Oxbacken Roleplay North Lions Roleplay. Jag har ägd och varit staff på flera olika minecraft servrar som tillexempel: Lunar Network, MineHQ, VeltPvP, ViperMC och Counter Strike Global Offensive communitys som Turf, Hightier, BananParty, DroppedGaming.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet att det finns personer som skriver ner alla kommands som det möjligen finns inom staff kommandon från en fivem server då Jag vill säga att jag kommer inte skriva ner alla då det kommer lösa både på min tid och din tid för att läsa min ansökan så jag kommer skriva dem viktigaste, /noclip, /sqlban, /kick, om ni har /spectate hade det varit bra, /setjob

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle säga att jag är ganska snabb lärd inom teknik saker, som kommandon och discord, teamspeak, fivem, csgo, minecraft, jag lärde mig koda minecraft plugins när jag var 15 år och jag kunde koda ett helt plugin själv efter 1 månad

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag kommer vara beredd.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tror inte jag har något att tillägga förutom att Phillip du gör ett bra jobb som håller Unive och MultiPvP vid liv för jag tror jag aldrig skulle börja spela på Unive eller MultiPvP om någon annan hade ägd servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka