Accepterad avvsu | Medlem ansökning [Didrik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

avvsu

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129846654/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? cz.#4499

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Wille är en vanlig grabb uppväxt i södra delen av Sverige. Han har alltid haft det bra både med familj och vänner. När han slutade nian så gick han ut med väldigt bra betyg vilket blev 295 merit när han räknade ut det. Wille hade redan ansökt på ett gymnasium i Halmstad där han valde att gå på teknikprogrammet. Han planerar på att välja design som inriktning men det är inget bestämt. På fritiden så gillar han att hänga med vänner, jobba men mest av allt meka mopeder och motorcyklar. När han äntligen har börjat skaffa väldigt många nya vänner så bestämmer sig fadern att det är dags att flytta. Anledningen till att vi var flytta det året var på grund av faderns jobb, företaget hade förlorat rollen i staden och var tvungna att flytta till en annan stad. Grejen var att utan faderns jobb så hade de inte kunnat leva samma liv längre. Ett år senare när det väl var dags att flytta så var Wille gammal nog att få ett eget jobb och med det jobbet skulle han tjäna tillräckligt med pengar för att göra så sin egna fader inte behöver arbeta längre. Jag har skickat några ansökningar till arbeten och bett om fast anställning i den nya staden där hela deras liv skulle förändras.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är 16 år som tycker att rp är något sjukt kul och anledningen är att det känns som om man lever ett helt annat liv där man kan gå runt och möta riktigt sköna personer. Det är väldigt viktigt att kunna bete sig seriöst för att alla ska trivas. Att utföra Random Death Match (RDM) är ju inget kul då det inte riktigt händer i verkligheten och är riktigt oseriöst + failrp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på servern utan medlemskap och det är sjukt intressant, jag har inte fått det rekommenderat men hade lätt rekommenderat för andra! Jag har även märkt att denna server inte gillar sådant som inte är seriöst därför är det anledningen till att jag verkligen vill bli medlem och kunna utföra mer seriöst rp!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom sociala medier såsom Youtube och Twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna fortsätta bygga på karaktärens story och fortsätta leva livet efter att ha arbetat riktigt hårt och träffa nya personer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna delta i denna seriösa rp communityn är mitt mål som jag verkligen vill uppnå och inte hålla på o slösa andras tid o inte förstöra för de.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i andra servrar för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka