Inaktuell AvvePupUh | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AvvePupUh

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: avvepupuh

Ange ditt födelsedatum 4 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag stöter på allt för mycket människor som bryter mot serverns regler. Därför skulle jag vilja vara med och arbeta för serverns framgång så att servern blir så bra som den bara kan bli. Jag aktiv en stor del av dagarna på Unive och rpn är rolig och så men den kan bli lite tråkig ibland. När den blir tråkig tänker jag att jag kan specca runt istället för att bara stå still och glo. Jag tänker självklart spendera den större delen av min tid inne på Unive speccandes, men jag kommer fortfarande rpa.
Jag skulle kunna tro att jag gör ett bra arbete som staff då jag kan vara aktiv och kan mycket regler. Jag har även många kunniga vänner som kan mycket om staff arbetet som själva är staffs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Somsagt ser jag allt för mycket människor som bryter mot reglerna. Jag vill kunna ändra på det. Jag har märkt att det kommer in massvis av reports och helps flera gången om dagen, jag vill då kunna hjälpa till med det då inte reports alltid blir svarade på.
Lallande är något jag tyvärr ser allt för ofta, speciellt på piren och även ibland på polis stationen för den delen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att få bort allt lallande ska man inte banna direkt, utan man kan sätta sig i ett staffsamtal eller kicka dem för att ge dem en liten uppväckning. Om dem inte bryr sig efter jag har tagit dem milda åtgärderna kommer större åtgärder att komma.
Om det är något som jag känner mig lite fundersam på så tar jag kontakt med andra i staffteamet som har mer koll så kan jag diskutera med dem om vad jag ska göra i den sitsen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det professionella i sin staff roll är mycket viktigt då servern inte ska få ett rykte av dåliga staffs m.m. Jag ska agera professionellt för att visa andra människor att staffteamet är bra på Unive.
Jag vill inte banna runt hejsom, för då kommer klagomålen storma in. En staff ska vara seriös och ska inte banna runt för att hen tycker det är kul. Det är ett täcken på oprofessionellt beteende som aldrig ska förekomma.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska försöka arbeta som staff så mycket jag kan när jag har tid, men jag kan inte ta staff arbetet för mitt egna liv utanför datorn. Men jag är ganska aktiv då jag fortfarande går i skolan och inte har ett jobb. Rpa kommer jag fortfarande göra eftersom jag tycker det är så otroligt kul på denna servern men jag kommer minska på rpandet och arbeta som staff. Jag kommer rpa ganska mycket då jag är med i Lost MC och vi försöker öka aktiviteten, men eftersom jag är en av dem personer som är mest aktiv i våran klubb så kommer det inte vara någon fara ifall jag blir Helper.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan 30 Juni 2023 väldigt aktivt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har aldrig varit staff på en Fivem server.
Detta kanske låter lite ointressant men jag har aggerat dommare på fotboll och hockey matcher då och då. Så jag är hyffsad van med att ta beslut.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror jag inte är beredd för support och donation eftersom jag ofta får lätt ont i mitt huvud när det är många människor som pratar mycket och snabbt. Finns många som är högljudda i support och donation.

Senast ändrad:
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka