Nekad AvveBoy | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AvveBoy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199277532182/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Arvid

Vad är ditt discord namn? Avve90 #3730

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Berghage. Han är 24 år gammal och föddes i ett litet samhälle uppe i Västerbotten. Lasse var ett busfrö i grundskolan så hans betyg var inte de bästa. I slutet av 8:an sa Lasses lärare att han kommer inte att komma in på någon gymnasieutbildning om han fortsatte sådär. Efter den dagen bestämde han sig att ta tag på skolan. Lasse gick ut med ganska bra betyg i 9:an och kom sig in på det gymnasiet som han ville. Hans föräldrar flyttade till Spanien när Lasse flyttade för att gå på fordonsgymnasiet och de har fått mindre och mindre kontakt med åren. Han hade drömt om att få köra lastbil men planerna ändrades med tiden och Lasses dröm var nu att få vara polis. Men han stannade kvar på fordonsutbildningen. Efter att Lasse gått ut fordonsgymnasiet flyttade han till Unive för att söka jobb och lägenhet.
Lasse är en väldigt glad och positiv person, men en del dagar kan han vara lite dyster.
Intressen: Lasse gillar att köra skoter, vara på roadtrips och bada på stranden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med bra roleplay och försöka göra mitt roleplayande så seriöst som möjligt. Jag lyssnar på och respekterar alla och är väldigt öppen att lära mig nya saker. Det finns bra RP-möjligheter då det alltid finns något att göra. Jag kommer köra för att det är kul och för att utveckla mer på min RP förmåga. Mitt mål är att spela på en aktiv och rolig server, kanske skaffa nya vänner in-game.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara med i och skapa roliga och kreativa scenarion för alla som är med. Skapa en bra stämning runt omkring mig och hålla en hög RP nivå, också med sunt förnuft. Jag respekterar och lyssnar på alla och tänker på att behandla andra så som jag vill bli behandlad själv. Kommer skaffa jobb och vara aktiv minst 4 gånger i veckan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska roleplaya för de andra. Skapa en så bra upplevelse som möjligt för den andra. Göra så att scenariot blir så roligt som möjligt för alla som är med. Det blir inte kul om typ polisen alltid vinner/tar fast en. Det är roligt att förlora ibland också

Hur hittade du Unive? En kompis spelar på Unive och rekommenderade det. Sen checkade jag in eran YouTube och kände att jag ville börja spela.

Tillbaka