Accepterad Avve8917 | Medlem ansökning [Breezy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avve8917

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Avve8917

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Billy böman och han är född 2004

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,raggare och seriös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är uppvuxen med bilar, motorer och raggarkulturen. Redan som liten följde jag med på bilträffar och lärde mig skruva tillsammans med familj och vänner. För mig handlar raggarlivet om gemenskap, frihet och att ta hand om sina bilar. Jag gillar att umgås med kompisar, lyssna på musik och åka runt på kvällarna. Jag vill fortsätta utveckla min bil och kanske köpa en riktig amerikanare i framtiden. Jag hoppas också kunna skaffa ett jobb där jag får arbeta med fordon eller mekanik

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk roleplay. Jag följer serverns regler, respekterar andra spelare och försöker alltid skapa roliga scenarion för alla inblandade. Jag är aktiv, samarbetar bra med andra och gillar att utveckla min karaktär genom långsiktig RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara försöka vinna scenario hela tiden man ska skapa ett bra och roligt scenario. till exempel Om polisen stoppar dig behöver du inte alltid försöka fly eller hitta ett sätt att undkomma. Ibland blir det bättre om du samarbetar och låter gripandet ske.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig brutit en regel .

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: innebär att man inte ska döda folk utan andledning. vdm: att du inte ska köra över personer med vilje. fear rp: att du inte värnar om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill alltid hålla om rp på en så profisonell nivå som möjligt.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka